Kdy doručíte mou objednávku?
- Aktuální stav své objednávky zjistíte po přihlášení do sekce "Můj osobní účet" a dále v sekci "Objednávka".
- V případě že jste zvolil(a) rychlý nákup bez registrace a osobní účet tedy nemáte, pro informaci o stavu Vaší objednávky kontaktujte náš zákaznický servis. Vždy nám prosím sdělte číslo objednávky, které se dotaz týká.
- O expedování vaší objednávky je zákazník vždy informován mailem nebo SMS
- V případě osobního odběru, je zákazník o připraveném zboží informován mailem, SMS, nebo telefonicky
Všeobecně platí že:
Zboží skladem:
- platba dobírkou - expedice v co nejkratší době, při včasné objednávky ještě týž den.
- platba převoden - expedice v co nejkratší době po připsání peněz na náš účet.
- platba hotově - můžete vyzvednout prakticky ihned (nutná domluva předem)
- platba na splátky Cetelem - odesílá se ihned po té, co od Vás obdržíme všechny potřebné dokumenty, musí být úplné, schválené a podepsané.
Zboží, které není skladem:
- telefonicky, nebo emailem jste informován(a) o aktuální dostupnosti a předpokládaném naskladnění Vámi vybraného zboží. O následném naskladnění jste informován telefonicky, emailem, či SMS. Zboží je Vám pak odesláno jednou z výše uvedených možností.
Jak bude zboží doručeno?
Zboží můžete po předchozí domluvě osobně vyzvednout, nebo Vám ho můžeme zaslat Českou poštou, nebo přepravní společností TOPTRANS či GLS. Informace o cenách najdete zde.
Proč jsem se zbožím nedostal fakturu?
Faktura je Vám zaslána na e-mail po doručení zboží.
Proč mi se zbožím nepřišel i záruční list?
Pokud není u zboží přiložen záruční list, nahrazuje ho faktura.
Nedostal jsem uživatelský manuál v českém jazyce?!
Uživatelský manuál v českém jazyce je k dispozici v sekci ke stažení. Po přihlášení se v pravém menu (už. jméno a heslo máte uvedeno v záručním listě) zobrazí uživatelské manuály, které můžete otevřít, či uložit do svého počítače, případně vytisknout. Je velmi důležuté si tento manuál přečíst před prvním použitím výrobku a dbát jeho pokynů.
Jak mám reklamovat?
|
|
|